Champions

El Sheriff resisteix a Zagreb

Champions League. El conjunt de Transnístria no va tenir problemes per conservar el 3-0 que duia de l’anada al seu estadi i jugarà per primera vegada en la història la fase de grups

‘Play-off’

Tor­nada

Ferenc­va­ros - Y. BOYS

2-3 (4-6)

0-1 (4’) Zesi­ger. 1-1 (18’) Wingo. 2-1 (27’) Mmaee. 2-2 (56’) Fass­nacht. 2-3 ((90’) Mam­bimbi.

Ludo­go­rets - MALMÖ

2-1 (2-3)

1-0 (10’) Nedyalkov. 1-1 (42’) Bir­man­ce­vic. 2-1 (60’) Soti­riou (p.)

PSV Eind­ho­ven- BEN­FICA

0-0 (1-2)

XAKH­TAR D. - Mònaco

2-2 (3-2)

0-1 (18’) Ben Yed­der. 0-2 (39’) Ben Yed­der. 1-2 (74’) Mar­los. 2-2 (114’) Agui­lar en pròpia

D. Zagreb - SHE­RIFF T.

0-0 (0-3)

Brondby - SALZ­BURG

1-2 (2-4)

0-1 (4’) Sesko. 0-2 (10’) Aaron­son. 1-2 (62’) Maxso.

El She­riff Tiras­pol, vigent campió de Moldàvia però club de Transnístria, país decla­rat inde­pen­dent però no reco­ne­gut inter­na­ci­o­nal­ment, jugarà per pri­mera vegada en la història la fase de grups de la Cham­pi­ons Lea­gue després de resis­tir a l’estadi Mak­si­mir de Zagreb. El con­junt de Tiras­pol, que duia un impo­nent 3-0 del par­tit d’anada, pràcti­ca­ment no va patir con­tra un dels gegants del fut­bol balcànic com el Dinamo de Zagreb, que se n’anirà a jugar l’Europa Lea­gue. Amb alguna inter­venció de molt mèrit del por­ter grec Ata­na­si­a­dis i una gran actu­ació dels dos cen­trals, Arbo­leda i Ata­na­si­a­dis, el She­riff va diri­mir el que s’intuïa com una nit intensa amb una enorme madu­resa.

Tam­poc va tenir pro­ble­mes per resol­dre la seva eli­mi­natòria el RB Salz­burg, que havia gua­nyat ja a casa i va repe­tir a la del campió danès, el Brondby, amb uns pri­mers minuts en què el jove Ben­ja­min Sesko va mar­car pri­mer i va assis­tir després a Aaron­son per dei­xar el pas­sa­port sege­llat. Maxso només va poder maqui­llar per al Brondby.

Sí que va reque­rir una pròrroga el Xakh­tar Donetsk, que va veure com el Mònaco l’atro­pe­llava en la pri­mera mei­tat i cap­gi­rava l’eli­mi­natòria amb un doblet de Ben Yed­der. Un gol de Mar­los en el tram final, però, va enviar el par­tit al temps extra, en què un gol des­a­for­tu­nat de Ruben Agui­lar en pròpia por­te­ria va mate­ri­a­lit­zar l’accés a la fase de grups de l’equip diri­git enguany per Roberto de Zerbi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.