Champions

El City confirma l’acord amb el Borussia per fitxar Haaland

El Manchester City ha confirmat a través de les seves xarxes socials l’acord amb el Borussia Dortmund per fitxar el davanter centre Erling Haaland (2000). La clàusula de rescissió del noruec és d’uns 75 milions d’euros. El noruec s’incorporarà al City l’1 de juliol. El club no ha confirmat per quantes temporades signarà el jugador.

El davanter fitxarà pel mateix equip en què va jugar el seu pare, Alf-Inge Haaland, durant tres temporades (2000-2003). El davanter internacional noruec, de fet, va néixer a Leeds, quan el seu pare jugava en la disciplina d’aquest club.

El City fa temporades que busca un davanter centre d’aquestes característiques. La temporada passada, de fet, va contactar sense èxit amb el Tottenham per incorporar Harry Kane.

El Barça és un dels equips que es va interessar en el fitxatge del davanter, però va trobar econòmicament inviable l’operació econòmica.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció