2a divisió FEF

L’Espanyol B vol capgirar l’eliminatòria

L’Espa­nyol B visita al filial de l’Atlético de Madrid en la semi­fi­nal del play-off d’ascens de segona fede­ració. El matx, que es dis­pu­tarà avui a par­tir de les dotze del mig­dia a la Ciu­tat Espor­tiva Wanda Alcalá de Hena­res, ve mar­cat per l’anada de la semi­fi­nal que el con­junt madri­leny va gua­nyar per un gol a zero. Diego Bri, al minut 62, va ser l’autor de la diana del filial colc­ho­nero.

El tècnic blanc-i-blau, Luis Blanco, va fer la seva valo­ració en la prèvia del matx: “Ens tro­bem al des­cans de l’eli­mi­natòria. Per sort, hem tin­gut una set­mana per pre­pa­rar-ho i tot i estar en des­a­van­tatge, tenim mol­tes opci­ons”, va expli­car Blanco que veu con­vençut al seu equip per tirar-ho enda­vant i que l’Atleti és un rival sem­blant al seu con­junt que pot pas­sar per alts i bai­xos.

D’altra banda, el juga­dor del filial Omar El Hilali també va expli­car el moment que viu l’equip: “Estem tre­ba­llant amb mol­tes ganes i il·lusió. Ens cen­trem, sobre­tot, amb nosal­tres i no pas amb l’Atleti. Amb aquest pla de par­tit, volem cap­gi­rar la situ­ació. Tenim ganes i con­fiança que ens fan arri­bar al par­tit amb les millors con­di­ci­ons pos­si­bles”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.