3a divisió FEF

L’Olot suma el punt que li feia falta i guanya el títol de lliga (1-1)

L’Olot ha empa­tat a Riu­da­re­nes con­tra el Girona B i ha acon­se­guit el seu sisè títol de ter­cera que li dona l’ascens a segona FEF (1-1). Els olo­tins sumen el punt que els feia falta per acon­se­guir l’objec­tiu després d’un par­tit en el que s’ha avançat amb un gol d’Uri González (38’) i que Dawda ha empa­tat ja en el 93, sense temps perquè el filial del Girona ajornés el títol.

En l’inici del par­tit l’Olot ha sem­blat con­tro­lar el matx dis­cu­tint la pos­sessió a un Girona B que ha apor­tat més sen­sació de perill i de fer mal a la defensa olo­tina en la zona de tres quarts. De fet, les pri­me­res arri­ba­des clares han estat blanc-i-ver­me­lles després que Almena filtrés una pas­sada a Car­les Gar­rido i que el davan­ter fes lluir Mou­rin amb una atu­rada pro­vi­den­cial (8’). Poc després, els de Sergi Mora han gau­dit d’una doble ocasió a través pri­mer de Sarasa i després de Papa, que havia reco­llit un refús de Mou­rin, de nou clau per evi­tar el gol local (21’).

Després dels dos ensurts giro­nins, l’Olot s’ha expol­sat la son de les ore­lles i ha esti­rat línies per inten­tar fer mal a la defensa del filial. Juvi ha posat una cen­trada late­ral que Bigas amb el cap ha inten­tar fer encara més bona però Marc Mas no ha arri­bat a la rema­tada davant un Juanvi ràpid que ha atu­rat (26’). Abans del des­cans, l’equip de la Gar­rotxa ha tro­bat el camí del gol amb una bona jugada col·lec­tiva amb Uri González, Urri i Juvi com a pro­ta­go­nis­tes. Els dos pri­mers han com­bi­nat fins a fer l’ober­tura a la dreta cap a Juvi, que ha fet una cen­trada per baix i des del punt de penal Uri González ha fet gol tot i que Juanvi ha tocat l’esfèrica abans que entrés a dins de la por­te­ria (38’).

En la segona part, l’Olot ha sor­tit amb decisió de con­ti­nuar domi­nant a còpia de pos­ses­si­ons llar­gues i alguna arri­bada que ha aca­bat amb xut d’Urri als núvols o amb Bar­nils inten­tant rema­tar una pilota atu­rada.

El Girona B, amb can­vis ofen­sius, ha inten­tat plan­tar-se en camp olotí per bus­car l’empat i Almena, Minsu, Dawda i Car­les Gar­rido han fixat la defensa gar­rot­xina tot i que la pri­mera ocasió amb cara i ulls l’ha tin­gut Car­les Gar­rido amb el cap ja en el 78’. Abans, May­nau havia esta­ve­llat un xut fort i sec al tra­ves­ser i després Ufano i Urri han posat a provca Juanvi després de dos bons atacs dels de Dólera (80’).

Al final, el Girona B ho ha inten­tat tot pen­jant pilo­tes i insis­tint fins que l’àrbi­tre ha xiu­lat penal per mans que Dawda ha exe­cu­tat enga­nyant Mou­rin ja en el 93. Sense temps per més, els de la Gar­rotxa han sumat el punt que els feia falta per ser cam­pi­ons i ascen­dir a segona FEF.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)