Mundial

El nou Camp Nou i l’RCDE Stadium són oficialment seus de partits del Mundial 2030

Com estava previst, la FIFA ha fet oficial que Espanya, Portugal i Marroc acolliran la major competició continental de seleccions

La FIFA ha fet ofi­cial que Espa­nya, Por­tu­gal i Mar­roc aco­lli­ran el Mun­dial de fut­bol del 2030. Era una notícia que tan sols fal­tava anun­ciar, però més que cone­guda. En el cen­te­nari del pri­mer Mun­dial, que es va cele­brar a Uru­guai, el mateix país sud-ame­ricà, així com Argen­tina i Para­guai, aco­lli­ran un par­tit el 2030 per com­me­mo­rar l’efemèride. Seran els dels seus pro­pis països i se cele­bra­ran, en prin­cipi, el 8 i 9 de juny. La resta, es repar­ti­ran entre Espa­nya, Por­tu­gal i Mar­roc a par­tir del 13 de juny. La final seria el 21 de juliol.

Entre les9 ciu­tats amfi­tri­o­nes de l'Estat espa­nyol hi ha Bar­ce­lona, amb dos esta­dis selec­ci­o­nats per poder aco­llir par­tits: el nou Camp Nou i l’RCDE Sta­dium.

També s’ha fet ofi­cial que el 2034 el Mun­dial tindrà lloca Aràbia Saudí, l’única can­di­da­tura que es va pre­sen­tar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)