Comença l’hora de la veritat pel Sabadell
Qui diria fa menys de dos mesos quan el Sabadell estava desè classificat que lluitaria per l’ascens a Primera FEF. Els arlequinats ho han aconseguit gràcies als bons resultats de les darreres nou jornades de lliga –7 victòries i 2 derrotes– El Sabadell s’enfrontarà al’Eibar B en la semifinal del play-off. El partit d’anada serà aquest diumenge a casa, a la Nova Creu Alta (19:45h).
Els vallesans voldran reflectir la gran dinàmica d’aquests últims dos mesos i intentar deixar l’eliminatòria encaminada per la tornada amb el recolzament de la seva afició.
No ha estat un any fàcil pel Sabadell, candidat d’entrada a l’ascens directe. Els arlequinats es van passar 14 jornades amb una sola victòria al seu compte, tres entrenadors diferents, i molts de dubtes i crítiques en l’entorn. Però ara només existeix el play-off i l’Eibar B, i segur que el Sabadell intentarà tornar a la Primera FEF, la categoria que va perdre fa just un any.
El rival: l’Eibar B
El filial armero serà el primer l’obstacle que tindrà el Sabadell per aconseguir aquest ascens. Tercer del grup 3, arriba en una dinàmica totalment contrària al Sabadell –1 victòria dels darrers 8 enfrontaments–. Aquest equip destaca perla fortalesa defensiva que ha tingut durant tota la temporada (segon equip menys golejat). Un altre punt a tenir en compte és el fet de ser un filial d’un equip de segona A ja que alguns jugadors han pogut alternar la dinàmica entre primer equip i filial, restant competitivitat a la plantilla i perdent efectius si el primer equip els necessitava.
La tornada del partit serà el dia 18 de maig a les 12:00h al municipal d’Ipurua, on segurament tot estarà per decidir.