1a divisió FEF

Luis César torna al Nàstic 15 anys després

El Nàstic anuncia que Luis César Sampedro entrenarà l’equip les dues jornades que queden d’aquesta temporada, amb l’objectiu de fer play-off d’ascens. Després de destituir a Dani Vidal, el club aposta pel tècnic que ja va aconseguir pujar l’equip a Primera Divisió l’any 2006.

Signa per aquesta temporada i la vinent. A banda dels 94 partits com a tècnic tarragoní en dues etapes, Luis César compta amb gairebé 500 partits oficials a LaLiga, sumant dos ascensos a la categoria de plata: 2003-2004 amb el Racing de Ferrol i el curs 2013-2014 amb l’Albacete Balompié; i dos més a la màxima categoria: el citat amb el Nàstic i amb el Real Valladolid, el més recent, la campanya 2017-2018. Tot i això, no entrena a cap club des del 2021.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)