2a divisió A

L'ambició del Girona té un sol camí

El Girona sap que els punts al camp del cuer no s'haurien de perdonar

Ha d'igualar el Ponferradina en intensitat i imposar la major qualitat

Tot i millorar, l'equip no ha assolit encara a fora el nivell de Montilivi

El Ponferradina té unes quantes qualitats i virtuts que sap explotar, sobretot a El Toralín, però també moltes carències i limitacions. És el cuer, destacat i amb la permanència vorejant la utopia, i té 21 punts menys que el Girona. Un cop trencada la sèrie de tres derrotes i arribat als 45 punts, el Girona està en condicions de lluitar per un objectiu tan llaminer com les eliminatòries d'ascens. I per alimentar la il·lusió i deixar clar als rivals de la zona alta que és un aspirant amb totes les lletres, el Girona sap que avui s'hauria d'endur amb el xàrter que ha contractat els tres punts de Ponferrada.

Molts equips han patit més del compte a El Toralín, i el Girona ja està ben avisat. Preveu trobar-se un rival que provoca partits incòmodes, de brega i de ritme, que exigeixen intensitat i concentració. El primer pas és intentar equilibrar el duel en aquests conceptes, i a partir d'aquí saber imposar els valors en què l'equip d'Agné és superior com ara la qualitat tècnica, la capacitat de resolució i el desequilibri individual. «Ens haurem d'intentar adaptar com més ràpid millor a les característiques del partit, però no canviar la manera de jugar. Hem arribat a la conclusió que sempre que hem intentat altres coses ens ha sortit malament», va exposar Raül Agné.

El Girona visita el cuer després de dues derrotes seguides a camp contrari, a Valladolid (1-0) i a Huelva (4-0). Tampoc va estar del tot fi a Vila-real, tot i aconseguir els tres punts (0-1). Agné defensa que l'equip ha anat creixent també com a visitant. El nivell d'eficàcia, solvència i fiabilitat de Montilivi, però, encara queda lluny. Un triomf avui ajudaria a reduir la distància.

Keko i Dani Bautista no pugen al xàrter

De la llista de convocats d'Agné, sobta l'absència de l'extrem dret Keko i del lateral esquerre Dani Bautista. Keko, fitxat al gener del Cartagena, havia estat convocat sempre des de la seva arribada. Bautista, per la seva banda, és un dels jugadors advertits de suspensió –Jose, Tébar i Kiko Ratón són els altres tres– i Agné haurà volgut reservar-lo per rebre Las Palmas. «No pots condicionar un equip per les targetes, però sí intentar-ho controlar una mica, sense trastocar res», havia dit el tècnic. Migue podria jugar de lateral esquerre i Serra a l'eix. A banda de Keko i Dani Bautista; Goñi, Gerard, Víctor Curto i Biancucchi tampoc van pujar ahir a la tarda al xàrter que va dur l'expedició des de l'aeroport de Girona fins a Lleó.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció