Diumenge gris a Sòria
Barça B. L'equip d'Eusebio va sortir escaldat de la visita a Los Pajaritos, en un partit en què cap dels dos equips no es jugava res i en què el Numància va fer gala d'una gran efectivitat
BARÇA B0
NUMÀNCIA3
Dos dies després que el mateix Eusebio Sacristán confirmés la seva continuïtat a la banqueta del Barça B per a la temporada que ve, el filial blaugrana va sortir escaldat de la visita a Los Pajaritos. L'equip, amb força novetats en l'onze respecte al partit de dimecres passat contra el Valladolid i amb algunes baixes importants –Rafinha i Jonathan Dos Santos estaven sancionats i Deulofeu està convocat amb la selecció sub-19–, va perdre de forma clara contra un Numància molt efectiu, a qui va somriure la sort en el primer gol i que després va saber aprofitar les facilitats defensives del conjunt blaugrana per rematar la feina, amb regal d'Oier inclòs en el segon.
Rodri, en el minut 5 de partit, va ser el primer a avisar amb un xut amb la cama dreta des de la frontal que va sortir desviat. I ja en el minut 13, en la primera arribada de cert perill del Numància a l'àrea blaugrana, Juanjo es va inventar una assistència per dalt buscant Cedric, Marc Muniesa va intentar el refús i la pilota va tocar Cedric i va fer una paràbola que va sorprendre Oier. Acció desafortunada per al Barça B i 1-0 en contra. Abans de la mitja hora de joc, Gustavo Ledes va cedir a l'espai per Rodri però el xut va sortir massa creuat. I just tres minuts després, en el 31, Julio Álvarez va fer el seu novè gol en la lliga amb un xut de falta directa des de molt lluny que Oier es va empassar literalment, sorprès pel bot. El Barça B, molt gris durant tot el primer temps, encara hauria pogut encaixar el tercer a tres minuts del descans, després d'una gran acció de Juanjo, que va fer baixar la pilota amb el pit i va connectar un xut sec ajustat al pal que aquest cop sí que va trobar bona resposta d'Oier, que va treure una gran mà per enviar la pilota a córner.
En la segona meitat el guió va canviar totalment. L'entrada al terreny de joc de Lobato i Sergi Roberto va aportar dinamisme a l'atac blaugrana, que hauria merescut el gol en més d'una ocasió. Planas, ja en el minut 51, va avisar amb una rematada que Edu Navarro va poder enviar a córner i dos minuts després el col·legiat va anul·lar correctament un gol a Rodri per fora de joc. En el minut 60, Sergi Roberto va gaudir d'una claríssima oportunitat de gol, després d'una gran acció de Lobato per la banda esquerra, però un defensa del Numància va treure la pilota sota pals. I només tres minuts després una altra gran oportunitat per als d'Eusebio amb els mateixos protagonistes: Lobato s'escapa d'Unai Expósito amb gran habilitat, la cedeix enrere per a Sergi Roberto, però el xut del reusenc surt fora. En el minut 65 Cristian Lobato va tornar a aparèixer, però la centrada de l'exjugador de l'Hospitalet no la va aprofitar ningú. I en el minut 73, gran assistència amb l'exterior d'Espinosa cap a Rodri, que va veure com Edu Navarro evitava el gol amb una gran intervenció.
I tota la punteria que va faltar al Barça B la va tenir el Numància, que en gairebé l'única oportunitat clara de gol que va tenir en la segona meitat va marcar el tercer: centrada precisa de Nano des de l'esquerra i Juanjo, de cap, supera Oier. Gustavo, de cap, hauria pogut fer el gol de l'honor poc després, però ahir al Barça B li va faltar sort i encert a dalt.