Sabadell

ENTREVISTA A ÀLVARO MONTOLIU

DIRECTOR DE COMUNICACIÓ I RELACIONS EXTERNES DEL SABADELL

“Volem que els nens portin la samarreta del Sabadell”

Amb l'entrada dels nous inversors, aviat s'engegaran eines de comunicació en japonès

Álvaro Montoliu (a l'esquerra) va arribar al Sabadell amb l'ascens a segona divisió del conjunt arlequinat

Va arribar com un dels elements necessaris quan el Sabadell va ingressar en el futbol professional i afirma que està “satisfet” amb la seva tasca. Álvaro Montoliu (Barcelona, 1981) és l'encarregat de donar notorietat a un club històric que ha perdut molta massa social fora dels focus mediàtics. Ara té el repte, segons ell, de convertir el club arlequinat en una referència a la ciutat primer, a la nació i a l'estranger, amb ajuda japonesa.

Cap on ha de mirar el Sabadell per ampliar la massa social?
El primer ha de ser la ciutat. Sabadell té més de 200.000 habitants i tenim 4.000 socis. Hem de fer que se sàpiga que hi ha un club de futbol professional a la ciutat.
Quin objectiu es marquen des del club en aquest sentit?
A mitjà termini hem de ser una referència a la ciutat. A mi m'agradaria, per exemple, veure els nens amb la samarreta del Sabadell pel carrer.
Així doncs, què prioritzaran?
Sabadell és una ciutat on tothom té molt sentiment de pertànyer al seu barri. I aquí és on hem d'arribar. El seguiment del club està molt centrat en alguns barris, però en altres arribem amb poca intensitat.
Com ho pensa fer?
Com vam fer el curs passat, els jugadors visitaran escoles de tots els barris. També continuarem amb la figura de l'establiment col·laborador i intentarem donar més cobertura a tot allò que va sortint durant l'any com ara la visita dels jugadors a l'hospital Taulí per Nadal.
Canviarà alguna cosa amb l'entrada dels nous inversors?
La política de comunicació del club s'ha de marcar des del club. Sí que és cert que amb els inversors estrangers hem de pensar una mica més en l'àmbit internacional. En els propers mesos estrenarem eines de comunicació en japonès que es portaran des del Japó, tot i que es coordinaran aquí.
Com va la campanya de socis?
Estem més o menys igual que l'any passat, però tenim prop de 250 socis nous, amb la qual cosa estem força satisfets. Jo confio que superarem els 4.000 i si comencem fort la lliga assolirem fites més altes.
L'estadi també ha de ser una bona carta de presentació...
Aquí veiem molta il·lusió quan pengem fotos de les remodelacions, que la gent comenta i repiula. La gent està frisant per veure les cadires a l'estadi i de fet contra l'Espanyol [avui] inaugurarem el gol nord.
Parlant de xarxes socials, Lluís Carreras el curs passat ja va alertar que s'havia de fer alguna cosa amb el que publicaven alguns jugadors. Canviarà això en aquest curs?
Tampoc va passar res d'extraordinari, però sí que és cert que sent un grup de 40 o 50 persones s'ha de pensar en el conjunt abans d'emetre cap comunicat. Vam tenir una reunió amb els jugadors on vaig explicar aspectes del codi intern i tots vam estar d'acord. Ells van dir que vigilarien una mica més amb segons quines declaracions.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)