Sabadell

Tocant de peus a terra

Sabadell. El club, que va apostar a principi de temporada per arribar als 4.500 socis, ha rebaixat les seves pretensions i es conforma a superar els 3.700, el segon rècord a segona A

El Sabadell no ha complert els objectius que es va proposar a inicis de temporada pel que fa a l'aspecte social. La Nova Creu Alta continua registrant les entrades de sempre (amb prou feines, 1.000 espectadors més que quan era a segona B en partits normals i corrents) i la seva massa social no només no s'ha incrementat com el president volia, sinó que ha minvat. Joan Soteras va afirmar a principis de temporada que tot i que la seva il·lusió era arribar als 7.000 socis, l'objectiu per a aquest curs era els 4.500, 500 més que la temporada passada.

La realitat ha posat al Sabadell al seu lloc. L'entitat vallesana amb prou feines supera els 3.000 socis i ara ha posat a l'abast dels nous abonats un carnet de mitja temporada amb l'objectiu de superar els 3.700. “Volem arribar al segon rècord de socis de la història del club a segona divisió A”, explicava el directiu encarregat del màrqueting, Joan Carles Grau, que, per aquest motiu, va presentar el carnet de mitja temporada que té avantatges econòmiques per ser socis la temporada vinent.

No renovació

Tanmateix, el que més preocupa en el si de l'àrea de màrqueting és que molts socis no hagin renovat el carnet respecte a l'any passat. Aquesta fidelització és la que busca l'entitat amb les rebaixes que proposaran de cara a la temporada vinent, als socis que ho són aquest any. “Les persones que es facin sòcies ara gaudiran dels descomptes que posarem en marxa l'estiu que ve per premiar la fidelitat a l'equip”, afegia Grau.

A més a més, el club contactarà per via telefònica i per correspondència amb tots els socis que no han renovat el seu carnet respecte al curs passat per conèixer les raons per les quals ho han fet.

De la mateixa manera, Grau va afirmar que al llarg d'aquesta temporada es proposaran mesures com la de les entrades a cinc euros als gols “per enganxar la gent”. I és que sembla que el club s'ha adonat que no cal més que una bona política de preus i comunicativa, i l'assistència pujarà.

CRISI ECONÒMICA

La massa social no només no ha crescut, sinó que ha minvat respecte a l'any passat

NOU OBJECTIU

Ara s'ha posat a l'abast dels nous abonats un carnet amb l'objectiu de superar els 3.700

ENGANXAR LA GENT

A més, hi haurà més iniciatives com la de les entrades a 5 euros al gol sud
La Nova Creu Alta registra les entrades de sempre, poc més de 3.000 persones
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)