Sabadell

El Sabadell reacciona i abaixa els preus dels carnets

2a divisió A. El club arlequinat va presentar ahir els abonaments per a la temporada vinent amb una reducció d'entre un 10 i un 20% respecte al curs passat. Les entrades també s'abaratiran

Finalment ha imperat el seny i el Sabadell ha decidit tapar la sagnia que estava patint en la pèrdua d'abonats (un 10% d'una temporada a una altra) abaixant els preus dels carnets. El conjunt arlequinat ha decidit abaratir entre un 22 i un 10% per als qui renovin i entre un 14 i un 5% per als que s'inscriguin nous. Aquesta mesura tindrà un impacte directe en les entrades, el preu de les quals es reduirà amb la novetat de la qualificació dels partits (A, B i C) en funció de la qualitat del rival.

L'àrea de màrqueting del conjunt arlequinat, regentada ara mateix per Joan Carles Grau, va presentar ahir, prèvia supervisió dels accionistes, el nou carnet del Centre d'Esports per al curs vinent. Un carnet que premia la fidelitat del soci que renova, ja que, en la categoria sènior, per exemple, es baixa entre 40 i 45 euros el preu del carnet de l'any passat. “Aquest any ens han aguantat la xifra d'abonats els nous socis, perquè ens hem trobat que molts no havien renovat el seu carnet de l'any de l'ascens al següent”, va afirmar Joan Carles Grau, directiu de l'àrea de màrqueting. Els nous socis també es beneficiaran d'aquests descomptes, però en el seu cas la rebaixa de preu és aproximadament d'uns 20 euros respecte a l'any anterior.

Entrades

L'abaratiment dels preus dels abonaments té incidència directa en el de les entrades. Aquestes també han quedat rebaixades, però ho faran amb la novetat de la categorització de partits. Seran A els partits més cars (20 euros la barata i 40 la cara) els que siguin contra rivals històrics, de primera o de proximitat geogràfica; B (15 la barata i 35 la cara) els ben classificats i amb molt seguiment i C (10 la barata i 25 la cara), la resta de rivals. Les últimes dues categories seran, com a mínim, en set jornades i s'abaratiran encara més (aproximadament 5 euros) si es compra anticipadament. Una de les principals novetats d'enguany és que s'introduirà el ticketing on-line amb la qual cosa es podran comprar i imprimir les entrades des de casa a preu d'entrada anticipada.

Cesc Hiroshi

A més, tal com es va anunciar, la futura campanya de socis tindrà una nova imatge molt vinculada al dibuix que va fer Yoichi Takahashi dedicat al club. Cesc Hiroshi estarà present també en els nous carnets.

CAMPANYA

S'ha presentat per la junta anterior, però amb el vistiplau dels accionistes

INNOVACIÓ

Amb el ‘ticketing on-line' es podran comprar i obtenir entrades des de casa
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)