Girona

En zona d'ascens directe amb un triple empat al capdavant

Avança dos llocs. El Girona va aprofitar els empats del Valladolid, l'Sporting i Las Palmas, i acabarà la jornada en segona posició

A l'alegria immensa a última hora per l'1-2, que trencava la sèrie de dues derrotes i consolidava la fortalesa del Girona com a visitant, l'expedició n'hi va afegir una altra, perquè va avançar dos llocs en la classificació. Ni el Valladolid ni Las Palmas –els dos equips que l'havien deixat amb un pam de nas les dues jornades anteriors– ni tampoc l'Sporting, que l'havia superat, no van guanyar. L'equip de Rubi va empatar a Sabadell; l'asturià, a Vitòria, i el conjunt canari, a casa contra el Mirandés (0-0). Els resultats provoquen un triple empat al capdavant entre Las Palmas, el Girona i el Valladolid. I, per diferència de gols, els gironins se situen segons, en zona d'ascens directe.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció