Territorial

Un tram per no fallar

1a catalana. Cinc dels sis representants gironins en la categoria reprenen la lliga després de l'aturada. Sumar com més punts millor ara, determinarà les possibilitats finals de cada un

Torna la pri­mera cata­lana i els repre­sen­tants giro­nins de la cate­go­ria s'hi posa­ran ben d'hora, i és que cinc dels sis equips de la demar­cació juga­ran els seus enfron­ta­ments cor­res­po­nents a la vin­tena jor­nada en els par­tits avançats d'avui. El Far­ners i el Girona B seran els únics que s'enfron­ta­ran entre ells (a les 16 h, al muni­ci­pal de Santa Coloma), en un duel entre dos equips que llui­ten per sor­tir de les últi­mes posi­ci­ons de la clas­si­fi­cació. Els de Santa Coloma fa tres jor­na­des que no per­den –han sumat set punts de nou pos­si­bles– i sem­bla que, a poc a poc, car­bu­ren per esca­lar posi­ci­ons i aban­do­nar la cua. El Girona B va obte­nir un tri­omf balsàmic en la dar­rera jor­nada, abans del des­cans per car­na­val, que va reno­var el crèdit del seu tècnic, Nacho Cas­tro. Els giro­nins, set­zens, una posició més avall que els colo­mencs –tots dos, però, amb els matei­xos punts (20)– tenen plan­ti­lla sufi­ci­ent per mirar amunt i, si l'encert els acom­pa­nya, sal­var-se sense pati­ments.

En un altre duel amb repre­sen­tació giro­nina, la Jon­quera visita l'Avià (també a les 16 h). Els juga­dors diri­gits per Axel Vizu­ete es podrien situar líders pro­vi­si­o­nal­ment si el Llo­ret impe­deix la victòria al Man­resa –els sel­va­tans reben els del Bages, a les 16 h– i l'Horta tam­poc no venç al camp de l'Andorra, en l'únic duel avançat sense repre­sen­tació giro­nina. Anecdòtic ja que la igual­tat és màxima, els jon­que­rencs pre­sen­ta­rien can­di­da­tura a estar a la part alta en un tram deci­siu del cam­pi­o­nat per sumar punts i situar-se bé de cara a la recta final.

Final­ment, l'Aba­des­senc, últim a dotze punts de la sal­vació, rep el Mar­ti­nenc, ins­tal·lat a la zona mit­jana del grup. Els de Sant Joan s'han mos­trat forts a casa –han sumat nou dels deu punts davant la seva afició– i inten­ta­ran allar­gar l'espe­rança de tenir pos­si­bi­li­tats de per­manència.

JA HI SÓN

La Jonquera podria ser primera provisionalment si guanya i l'Horta i el Manresa no

LA SALVACIÓ

L'Abadessenc, més fort com a local, voldrà mantenir possibilitats, encara que remotes

EL DUEL GIRONÍ

Amb els mateixos punts (20), el Farners i el filial del Girona lluiten per sortir del pou
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)