Territorial

Una jornada propícia per consolidar objectius

1a catalana. El Farners, l'Abadessenc i el Lloret reben avui a les 16 h la Molletenca, el Manresa i el Mollet, respectivament

Fins a tres repre­sen­tants giro­nins dels sis que hi ha en el grup 1 de pri­mera cata­lana dis­pu­ten en el dia d'avui els par­tits cor­res­po­nents a la jor­nada 23 del cam­pi­o­nat de lliga. Tots tres ho faran com a locals, a les 16 h, i afron­ta­ran par­tits pro­pi­cis per sumar punts i fer un pas més per mirar d'acon­se­guir els objec­tius fixats.

El Far­ners rep la visita del cuer, la Molle­tenca. El con­junt de Santa Coloma només ha per­dut un par­tit en les últi­mes set jor­na­des –ha sumat 12 punts dels 21 pos­si­bles–, però es manté en una plaça deli­cada. Tot i la millora, els sel­va­tans estan en des­cens i saben que els tres punts en joc con­tra el cuer no es poden esca­par. La Molle­tenca només ha gua­nyat dos par­tits aquest curs i, amb 10 punts, té un peu i mig a segona cata­lana.

L'Aba­des­senc llui­tarà per evi­tar un des­cens pre­ma­tur con­tra el Man­resa. L'equip de Sant Joan de les Aba­des­ses ha gua­nyat qua­tre dels últims cinc enfron­ta­ments que ha dis­pu­tat davant la seva afició i té com a objec­tiu con­ti­nuar fent-se fort con­tra els del Bages. No ho tin­dran fàcil, ja que els man­re­sans són sisens i estan en el grup ampli d'aspi­rants a llui­tar per l'ascens a ter­cera.

L'altre repre­sen­tant gironí que juga avui a la tarda és el Llo­ret, que rep el Mollet. El con­junt llo­re­tenc ha enca­de­nat dues der­ro­tes que l'han acos­tat peri­llo­sa­ment a la zona de des­cens. Encara amb un petit marge, els juga­dors diri­gits per Edu Urdi­a­les inten­ta­ran tor­nar al camí del tri­omf per con­ti­nuar man­te­nint el coixí res­pecte al des­cens o ampliar-lo.

El con­trin­cant dels de la Selva no passa el millor moment després de vèncer només en una de les últi­mes set jor­na­des del cam­pi­o­nat de lliga –al camp de l'Escala (1-2)–, però és a la zona tran­quil·la de la taula, en novena posició.

En la jor­nada de demà, la Jon­quera, el Girona B i l'Escala se les hau­ran amb el Tona, el Sants i el Mataró, res­pec­ti­va­ment.

EL PERILL

El Farners ha millorat els seus registres però no pot fallar contra el cuer de la taula

ALLARGAR LA VIDA

L'Abadessenc s'ha fet fort a casa –quatre victòries en els últims cinc matxs– i en vol més
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)