Territorial

La segona seguida, a tocar

Divisió d'honor juvenil. Si guanya avui al camp del Cornellà, l'Espanyol revalidarà el títol de lliga aconseguit la temporada anterior

Amb sis punts d'avan­tatge res­pecte al segon clas­si­fi­cat, l'Espa­nyol tindrà dis­sabte al camp del Cor­nellà el pri­mer match ball per pro­cla­mar-se campió de lliga. Amb el goal ave­rage favo­ra­ble amb el Mallorca, els nois de David Gallego en farien prou amb una victòria –o copi­ant el resul­tat dels bale­ars– per asso­lir el títol de lliga per segona tem­po­rada seguida.

“No veig que hagi can­viat res. L'equip s'ha entre­nat com sem­pre i l'única diferència és que sabem que si acon­se­guim els tres punts ens hau­rem gua­nyat el premi de jugar la copa dels Cam­pi­ons”, explica Gallego, orgullós de la feina feta pels seus: “Per gua­nyar una lliga s'han de fer uns números espec­ta­cu­lars i cal elo­giar la tem­po­rada que estan fent aquests nois.”

Si final­ment acon­se­gueix el títol, el juve­nil blanc-i-blau acon­se­guirà la lliga per segona tem­po­rada con­se­cu­tiva, un fet que només ha pas­sat una vegada en la història –del 2002 al 2004, tres títols seguits–. I a més, ho farien avan­tat­jant un altre cop de quasi vint punts el seu màxim rival, el Barça.

“Al final, del que estic més orgullós no és de la distància que tin­guem res­pecte al Barça –19 punts en l'actu­a­li­tat, 18 el curs pas­sat–, sinó d'anar al seu camp i impo­sar el nos­tre estil de joc”, con­fessa el tècnic blanc-i-blau.

LA RATXA

26
partits
encadena l'Espanyol sense conèixer la derrota, després de perdre contra el Mallorca en la primera jornada.

LES FRASES

Per guanyar una lliga s'han de fer uns números molt bons, cal elogiar la feina d'aquests nois
David Gallego
entrenador de l'espanyol
Del que estic més orgullós no és de la diferència de punts respecte al Barça, sinó d'anar al seu camp i imposar el nostre estil de joc
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)