Territorial

Futbol

Divisió d'honor juvenil

Un títol que era obligatori

Divisió d'honor juvenil. El Barça aconsegueix el campionat de lliga dues jornades abans del final després de dos anys en blanc

BARÇA 1 CORNELLÀ 1

BARÇA:Sergi Puig, Morer, Rey, Montes, Guerrero, Busquets, Collado, Monchu (Dani, 88'), David Alfonso, Juan Fernández i Tur (Guillem, 80').CORNELLÀ:Ramon, Baena, Torrents (Sierra, 90'), Carles, Ricard, Moreno, MaSerra (Guille, 72'), Carlos Muñoz, Álvaro (Yiming, 90'), Gibert (Roger, 86') i Joel.GOLS:0-1 (35') Gibert. 1-1 (37') David Alfonso.ÀRBITRE:Albelda Bárcena.T.G.:cap.PÚBLIC:Uns 300 espectadors.

Amb una plan­ti­lla for­mada gai­rebé exclu­si­va­ment per juga­dors que el curs pas­sat van viure un any en blanc –tant els que repe­tien com els que van pujar del juve­nil B–, el Barça va recu­pe­rar el tron del grup 3 de divisió d'honor en una lliga que ha domi­nat de prin­cipi a fi.

El par­tit en si va tenir ben poca història, amb un Barça domi­na­dor que es va tro­bar amb un Cor­nellà que va donar la cara en el pri­mer temps. De fet, van ser els del Baix Llo­bre­gat els que es van avançar per mitjà de Gibert (35'), però dos minuts després David Alfonso va fer l'empat. Amb un punt en tenien prou els blau­grana per ser pro­cla­mats cam­pi­ons, però en el segon temps van tenir acu­lat el rival, tot i que sense crear gai­res oca­si­ons. El gol, però, ja no feia falta i els blau­grana van poder cele­brar la lliga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)