Territorial

El Bosc de Tosca vol fer-la grossa

Promoció a 1a catalana. L’equip de les Preses lluitarà amb el Castellar per pujar de categoria en una eliminatòria a doble partit

El Bosc de Tosca s’enfron­tarà amb el Cas­te­llar en l’eli­mi­natòria a doble par­tit per pujar per pri­mer cop en la seva història a pri­mera cata­lana. Els de les Pre­ses dis­pu­ta­ran l’anada com a locals –dis­sabte, a les 18.30 h– en el pri­mer dels assalts d’una fita ini­ma­gi­na­ble per al club.

La plan­ti­lla diri­gida per Albert Danés ha fir­mat una tra­jectòria bri­llant en el grup 1 de segona cata­lana, i és que durant tot el curs ha estat bata­llant per les pri­me­res posi­ci­ons amb equips més potents com el Banyo­les, el Cassà i l’Escala.

En una última jor­nada d’infart, el Bosc de Tosca va per­dre al camp del Can Gibert, però una diana en el temps afe­git del Roses con­tra el Cassà, que sig­ni­fi­cava l’empat, va clas­si­fi­car els gar­rot­xins per a la pro­moció d’ascens a pri­mera cata­lana.

El Castellar, segon del grup 4

El rival del Bosc de Tosca ha anat clarament de menys a més en el campionat del grup 4 de segona catalana. Els vallesans han perdut cinc partits en total –dos entre les primeres cinc jornades i el darrer de lliga, ja sense res en joc–. El Castellar va estar quinze jornades sense perdre (entre la 15 i la 29) –onze victòries i quatre empats– fet que el va catapultar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)