Territorial

La Junta Electoral proclama només la candidatura de Soteras

Futbol català . Iván Carrillo hauria presentat 79 avals vàlids, per 867 de Joan Soteras

Aquest matí, la Junta Electoral de la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha proclamat, provisionalment, només una de les dues llistes que optaven a convertir-se en candidatura per a la presidència d’aquest organisme, concretament l’encapçalada per Joan Soteras. Un cop efectuat el recompte i la verificació de les 918 signatures presentades ahir per Soteras i el seu equip, la Junta ha determinat com a vàlids un total de 867 avals i com a no vàlids 51 documents, .

Per contra, ha resolt no proclamar la precandidatura liderada per Ivan Carrillo, en comprovar que havia presentat una xifra inferior al nombre mínim d’avals requerits. S’han declarat com a vàlids 79 avals, mentre que 51 documents no han estat vàlids, després de la comprovació de les 130 signatures aportades.

Segons el calendari electoral, el pròxim 18 de setembre es produirà la proclamació definitiva de la candidatura i, si no hi ha cap novetat, Joan Soteras es convertirà en el president de la FCF.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció