3a divisió FEF

L’Andorra venç el Terrassa i passa a la següent fase

Copa Catalunya. Keita dona el triomf a l’equip de Gabri en el segon temps

L’Andorra va patir, però va complir la lògica i es va imposar a un equip de tercera divisió, el Terrassa, en la primera fase de la copa Catalunya. El conjunt de Gabri es va avançar just abans del descans amb una diana d’Adrià Vilanova. Pelegrín, només sortir dels vestidors, va tornar a igualar el matx, però Keita, en el minut 64, va tornar l’avantatge definitiu als locals. El Terrassa va mostrar signes de fatiga en els últims minuts, ja que arribava d’un cap de setmana exigent després de disputar el torneig d’Històrics. La primera fase de la copa Catalunya acaba avui (19.30 h) amb els partits entre el Sants i el Badalona, i el Vilafranca contra el Cornellà. Tots dos ajornats per la disputa de l’Històrics.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció