Territorial

El Girona ha d’evitar tant sí com no que l’Ebre s’estreni

D. d’honor juvenil. Els gironins juguen al camp del cuer, que encara no ha guanyat

L’equip juvenil del Girona visita el camp de l’Ebre, el cuer de la classificació, que després de deu jornades de lliga encara no coneix la victòria (a les 16 h). Els d’Àlex Marsal, dotzens amb només dos punts més que la zona de descens, han d’allargar la mala dinàmica aragonesa tant sí com no si no es volen complicar una mica més l’existència. Els blanc-i-vermells, en línia ascendent després d’encadenar tres jornades sense perdre –dos empats a zero al camp del Mallorca i el Cornellà i una victòria contra el Jàbac Terrassa (3-1)–, intentaran confirmar la línia ascendent iniciada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció