2a divisió FEF

El Llagostera rescata un punt al minut 85 (1-1)

2a divisió B. En inferioritat numèrica durant 50 minuts i per sota del marcador des del minut 2, els llagosterencs empaten amb l’Oriola gràcies a un postrem gol de Nahuel

El Lla­gos­tera ha empa­tat aquest mig­dia al muni­ci­pal i enca­dena la novena jor­nada sense gua­nyar. El con­junt ori­en­tat per Oriol Alsina no ha pogut superar a l’Ori­ola, que ha arri­bat a ter­res giro­ni­nes com a cuer, però tot i això, tal i com ha anat el par­tit, el punt, res­ca­tat a falta de cinc minuts gràcies a una diana de Nahuel, acaba dei­xant bon regust als blau­grana.

I és que el matx ha començat fatal ja pels lla­gos­te­rencs, que s’han vist per sota en el mar­ca­dor quan no s’havien ni jugat 2 minuts. Un mal refús defen­siu ha aca­bat a peus de Solano que, dins de l’àrea, ha rema­tat de pri­me­res per fer el 0-1. La diana ha reforçat el pla dels visi­tants, que s’han tan­cat, davant d’un Lla­gos­tera que ha tin­gut bons minuts, gene­rant arri­ba­des i oca­si­ons, però que no ha encer­tat i que ha vist, a més, com es que­dava amb deu just abans del des­cans per l’expulsió de Sascha.

En el segon temps, s’ha impo­sat el ritme lent bus­cat per l’Ori­ola, que ha inten­tat que no passés res i ho ha acon­se­guit fins al tram final quan el Lla­gos­tera ha acce­le­rat. Els blau­grana, en infe­ri­o­ri­tat tota la segona mei­tat, han tirat d’orgull i han estat capaços d’aca­bar jugant a camp rival i al minut 85 Nahuel ha fet l’empat engal­tant de volea un refús del por­ter visi­tant.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.