Territorial

L’Escala manté Sepu a la banqueta

1a catalana. El tècnic renova per una temporada més amb el conjunt empordanès

L’Escala ha renovat la confiança en Sergi Luis Cruz Sepu, que continuarà a la banqueta una temporada més, segons ha anunciat el club. El tècnic va arribar al conjunt empordanès l’estiu del 2018, amb l’equip a segona catalana, i va assolir l’ascens. A primera catalana, l’Escala ha fet una bona temporada i ha tancat la lliga, escapçada per la crisi del coronavirus, a mitja taula, en el novè lloc.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció