Girona

El Girona perd l’última prova, a la Romareda (1-0)

2a divisió A. Vuckic aprofita un error de Granell (62’) i decideix el partit

El Girona ha perdut a la Romareda el seu últim partit de pretemporada (1-0), una setmana abans de debutar en la lliga, al camp de l’Sporting de Gijón. Vuckic, en aprofitar una passada involuntària d’Àlex Granell (62’), ha decidit el duel a la Romareda.

Sense Stuani, Mojica, Juanpe ni Aday, Francisco ha fet entrar com a titulars els dos últims fitxatges, el porter Muric i el davanter Pablo Moreno. Muric ha tingut una bona estrena i ha tret dos xuts perillosos de Narváez (7’ i 40’). Moreno ha ofert algun detall de qualitat i ha tingut una ocasió, però no ha pogut superar Cristian Álvarez després d’una passada a l’espai de Samu Saiz. La primera part ha acabat sense gols.

El Girona ha tingut fases de control, però li ha faltat més producció ofensiva. Pablo Moreno no ha pogut rematar una centrada de Franquesa. I al darrere, un error greu de Granell, en una passada enrere que s’ha convertit en assistència a Vuckic, ha significat l’1-0 (62’). Els gironins han buscat l’empat, però no han tingut cap més ocasió clara.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció