Artero debuta en l’elit
Primers minuts. El de la Bisbal d’Empordà havia jugat en la copa a Quintanar, però fins ahir no havia tingut ocasió d’estrenar-se en la lliga
La superioritat del Girona contra l’Almeria va permetre que Ricard Artero pogués debutar a primera divisió. El migcampista de la Bisbal d’Empordà ha estat un habitual en les convocatòries de Míchel, però encara no havia gaudit de cap minut en la lliga aquesta temporada. Sí que havia jugat en la copa, en què va ser titular contra el Quintanar i va jugar 45 minuts. “Per la seva maduresa, no es creu com és de bo. Tinc la sensació que serà un gran jugador per al Girona. Més enllà del resultat, es mereixia jugar perquè feia dues setmanes que s’entrenava molt bé. Tant ell com Joel Roca ho estan fent bé i jo me n’aprofito”, va dir Míchel sobre Artero en la sala de premsa.
Artero és el tercer gironí que debuta aquest curs a primera amb el Girona, després d’Ureña i Joel Roca, i es converteix en el 120è gironí en l’elit de la història.