El Girona es pronuncia sobre l’assistència en l’estrena europea a Montilivi
El club remarca que 500 persones no van venir a l’estadi, explica que se'n va denegar l’accés a més de 130 per haver adquirit entrades mitjançant la revenda i que, en el moment de l’inici del partit contra el Feyenoord, quedaven 112 entrades a la venda per als socis
El Girona ha emès un comunicat en què ha exposat la seva versió dels fets sobre les complicacions viscudes en el partit d’ahir contra el Feyenoord a Montilivi. El club ha explicat que les 6.000 entrades assignades en el sorteig van anar destinades als socis, i que la UEFA va alliberar-ne 850 a última hora. Això és el que hauria dificultat la venda total de les entrades. En el comunicat s’assegura que, en el moment del xiulet inicial, només en restaven 112 a la venda.
L’entitat blanc-i-vermella ha explicat que 500 persones, compromisos de la UEFA i del club inclosos, no van assistir a Montilivi, i que se'n va negar l’accés a més de 130 per haver adquirit entrades mitjançant la revenda. “El Girona emprendrà les accions que consideri convenients per sancionar aquesta conducta”, ha dit el club, que lamenta les molèsties ocasionades als aficionats en els controls d’accés i els endarreriments que van provocar a l’hora d’accedir a l’estadi, a més d’afirmar que l’objectiu era “garantir la seguretat del públic present a Montilivi i que no hi hagués afició visitant en sector local”, fet que no es va aconseguir.
Finalment, el Girona també ha exposat que un altre fet que dificulta un accés ràpid a Montilivi és el nombre de torns existents. “El club ha demanat de forma reiterada a LaLiga l’ampliació d’aquests sistemes d’entrada a l’estadi. Malauradament, LaLiga no ho autoritza, al·legant que ve determinat per l’aforament de Montilivi”, finalitza el comunicat.
Notícies relacionades
Notícies
Dijous,21 novembre 2024