Girona

Yangel torna a sumar 90 minuts i Asprilla no juga per unes molèsties

Els dos dar­rers juga­dors del Girona en dis­pu­tar par­tits amb les seves selec­ci­ons abans de tor­nar a Cata­lu­nya van tenir un pro­ta­go­nisme antagònic en els seus res­pec­tius equips. Yan­gel Her­rera va tor­nar a acu­mu­lar els 90 minuts del par­tit que Veneçuela va per­dre con­tra Para­guai (2-1) –també va jugar els 90 minuts con­tra l’Argen­tina en un camp ple d’aigua i gai­rebé imprac­ti­ca­ble– i tor­narà cap a ter­res giro­ni­nes amb pes a les cames i molts quilòmetres a l’esquena. D’altra banda, Yáser Aspri­lla, que va aca­bar coix i tocat el duel que Colòmbia va per­dre con­tra Bolívia no va entrar en la con­vo­catòria de la seva selecció per pre­caució. Des de Colòmbia apun­ten que el mit­ja­punta del Girona no té lesió al tur­mell i que va que­dar-se a la gra­de­ria amb l’objec­tiu de no forçar la màquina.

Els colom­bi­ans van gua­nyar 4-0 a Xile amb gols de Davi­son Sánchez, Luis Díaz, Jhon Durán i Luis Sinis­terra, i amb els tres punts con­so­li­den de nou la segona posició en la taula de clas­si­fi­cació per al pro­per mun­dial. La Vene­zu­ela de Yan­gel Her­rera esta­ria ara mateix fora de la gran cita amb onze punts, a dos de l’Equa­dor (cinquè), el Para­guai (sisè) o Bolívia (setè), que juga­ria la repesca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)