Girona

La classificació, al sac

Youth League. El Girona empata contra l’Sturm Graz (0-0) i segella matemàticament l’accés als setzens de final

Sturm Graz 0 Girona 0

STURM GRAZ:Elias Lorenz, Senad Mustafic, Sebastian Pirker, Konstantin Schopp, Jonas Wolf, Lord Afrifa (Richmond Osayantin, 62’), Martin Kern, Jacob Hödl, Luca Weinhandl, Youba Koïta, Antonio Ilic (Abdoulie Kanté, 82’).GIRONA:Aleksandar Andreev, Gibert Jordana, Marc Aznar, Oriol Aguilera, Guillem Badia, Aimar García, Enric Garcia, Marcos Roldán (Pol Silvero, 68’), Minsu, Mohammed Hamony (Muhammed Touray, 85’), Juan Arango.ÀRBITRE:Kamal Umudlu.TG.:Al local Martin Kern i al visitant Pol Silvero.TV.:Cap.

El Girona es va asse­gu­rar la clas­si­fi­cació matemàtica pels set­zens de final de la Youth Lea­gue amb l'empat d'ahir a domi­cili con­tra l’Sturm Graz austríac (0-0), en un par­tit tra­vat i amb ben poques oca­si­ons en què Moham­med Hamony va tenir la més clara (36’). L'equip diri­git per Sergi Mora, invicte en la com­pe­tició, va sumar el ter­cer empat con­se­cu­tiu i acu­mula nou punts quan encara falta una jor­nada per aca­bar la fase lliga. 

Després d’una pri­mera part majo­ritària­ment domi­nada pels giro­nins, que no van tenir efec­ti­vi­tat de cara a por­te­ria, els locals es van impo­sar en la segona, espe­ci­al­ment en l’aspecte físic, però no van ser capaços de fer mal a la defensa giro­nina, tot i gau­dir d’un parell d’apro­xi­ma­ci­ons de perill.

Con­tra el Liver­pool, a Olot

L’últim enfron­ta­ment serà con­tra el Liver­pool i es dis­pu­tarà el dimarts 10 de desem­bre (12 h) al muni­ci­pal d’Olot i no a Vidre­res, on el juve­nil havia jugat els ante­ri­ors par­tits. Els blanc-i-ver­mells, que ocu­pen la desena plaça, són a un punt del sisè i volen que­dar entre els sis pri­mers clas­si­fi­cats, que s'enfron­ta­ran en els set­zens de final als equips que fina­lit­zin entre la 17a i la 22a posició, men­tre que els que aca­bin entre la setena i la 16a dis­pu­ta­ran l'eli­mi­natòria con­tra els cam­pi­ons naci­o­nals que hi hagin acce­dit. 

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.