Girona

“Volem tornar al camí de la solidesa”

Jagoba Arrasate Tècnic del Mallorca

El tècnic del Mallorca, Jagoba Arra­sate, va com­parèixer en roda de premsa per valo­rar el par­tit que afron­ta­ran els seus con­tra el Girona, un equip al qual no va voler valo­rar pels últims par­tits con­tra el Madrid i el Liver­pool, sinó per un con­junt de coses, sobre­tot, fora de casa, el mateix con­text que a Son Moix: “Faig poc cas dels últims par­tits. Soc dels que fan més cas dels par­tits que han jugat fora de casa, que és la mateixa situ­ació que ens tro­ba­rem. També l’anàlisi va per la dis­po­sició tàctica del rival i si fan o no coses sem­blants a les que solem fer”, comen­tava Arra­sate, que en con­cret dels duels con­tra el Madrid i el Liver­pool deia: “Con­tra el Madrid com­pe­tei­xen molt bé en el pri­mer temps i en el segon són infe­ri­ors, i con­tra el Liver­pool crec que estan molt bé. Són dos par­tits que ens poden mos­trar el nivell que té el Girona, però no ens ser­veix, perquè nosal­tres som molt dife­rents d’aquests dos equips; segur que el plan­te­ja­ment seu serà dife­rent.”

El de Ber­ri­a­tua va asse­nya­lar: “Tenim 24 punts i estem on volíem. Per això hem de sor­tir amb con­fiança i demos­trar el que som. Hem vis­cut dues der­ro­tes dolo­ro­ses i volem tor­nar al camí de la soli­desa.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.