Girona

El Girona B es jugarà un bitllet per la final d’ascens a Riudarenes davant el Badalona

El Girona B es juga aquest diumenge (17:30 h) un bitllet per la final de l’ascens a Segona RFEF davant el CF Badalona, en el partit de tornada de la segona eliminatòria del play-off (l’anada 1-3). L’escenari serà el Municipal de Riudarenes, ja que Montilivi es troba en tasques de regeneració de la gespa de cara a l’inici de la pròxima temporada. El club tenia la intenció de jugar al feu de primra divisió, però els timings amb la gespa ho han impedit.

L’entrada serà gratuïta per als socis del Girona FC, però amb un aforament restringit a només 200 persones. Per assistir-hi caldrà inscriure’s prèviament a través del formulari habilitat al web del club. Si les sol·licituds superen les places disponibles, es farà un sorteig. Les entrades es distribuiran per correu electrònic divendres.

Amb previsió d’una assistència important, es reforçaran els punts de venda de begudes i els serveis sanitaris amb lavabos portàtils. L’aparcament estarà limitat i es recomana arribar amb temps i compartir vehicle. El partit es podrà seguir en directe per La Xarxa i les televisions locals adherides, així com en línia.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció