Internacional

Tres equips catalans juguen l’Euro U-17 femení

Hoquei sobre patins. El Mataró, l’actual campió, el Cerdanyola i el Palau lluitaran pel títol a partir de demà i fins diumenge a Alemanya

El CH Mataró, el Cer­da­nyola CH i el HC Palau de Ple­ga­mans dis­pu­ten a par­tir de demà i fins diu­menge la quarta edició de l’Euro U-17 femení, aquest cop ano­me­nada copa Adolf Hirsch­feld, que es jugarà a la loca­li­tat ale­ma­nya de Remsc­held. La com­pe­tició tindrà nou equips par­ti­ci­pants que es divi­di­ran en tres grups de tres equips i el pri­mer de cada grup jugarà una segona fase de grup per deci­dir les tres pri­me­res posi­ci­ons, els segons juga­ran pels llocs del quart al sisè i els ter­cers pels que van del setè al novè. El Mataró defen­sarà el títol de campió, ja que ha gua­nyat l’Euro U-17 femení les dues vega­des que l’ha dis­pu­tada de manera con­se­cu­tiva, els anys 2015 i 2016. El Cer­da­nyola va jugar la pri­mera edició l’any 2014 i va aca­bar cinquè, men­tre que el Palau de Ple­ga­mans hi debu­tarà aquest any. El Palau jugarà en el grup A con­tra el Pro­jekt 2020, que és la selecció Suïssa, i l’Auswahl, un com­bi­nat regi­o­nal ale­many. En el grup B el Cer­da­nyola s’enfron­tarà al Bre­ganze italià i a la selecció anglesa. El Mataró ha que­dat empa­re­llat en el grup C amb el Was­que­hal francès i l’Eagle, que és la selecció d’Ale­ma­nya U-17.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)