Més hoquei

Una supercopa d’Espanya força oberta

Hoquei sobre patins. El Barça defensa el títol en la 20a edició, que es juga a Reus, amb els locals, el Liceo i el Calafell com a aspirants

La 20a edició de la super­copa d’Espa­nya que es dis­puta al Pavelló Olímpic Muni­ci­pal de Reus sem­bla, a pri­ori, força oberta i amb qua­tre aspi­rants. El Barça, que acaba de per­dre la final de la lliga cata­lana, ini­ciarà la defensa del títol con­tra el Cala­fell, i el Reus i el Liceo dis­pu­ta­ran la segona semi­fi­nal.

El con­junt blau­grana ha estat el domi­na­dor històric de la com­pe­tició, és l’actual campió, ha gua­nyat dotze de les dinou edi­ci­ons dis­pu­ta­des i ha estat pre­sent en les dar­re­res sis finals, i ha acon­se­guit tres títols. Des del 2015 ningú ha reva­li­dat el títol. El Liceo va ser el campió l’any 2022; el Reus, el 2020, i el Cala­fell mai ha dis­pu­tat la fase final.

Com a prèvia de la com­pe­tició es va pre­sen­tar a Reus la pro­pera edició de l’OK Lliga i es van entre­gar els guar­dons de la tem­po­rada pas­sada. El d’MVP a Pau Bar­galló, el de màxim gole­ja­dor a Martí Casas, el de millor por­ter a Sergi Fernández, el de millor entre­na­dor a Juan Copa, el de juga­dor reve­lació a Gerard Riba i el de millor àrbi­tre a Miguel Díaz.

Supercopa d’Espanya
Semifinals (avui)
Barça - Parlem Calafell 12 h
Liceo - Reus Virginias 16 h
Final (demà)
Els dos guanyadors 12.30 h
Seu
Pavelló Olímpic municipal de Reus
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)