Més hoquei

Ricard Muñoz deixa de ser el seleccionador estatal femení, i Sergi Macià ocupa el seu lloc

El nou tècnic era el seleccionador estatal sub-23 masculí

El tècnic Ricard Muñoz i la Fede­ració Espa­nyola de Pati­natge han acor­dat la fina­lit­zació de la seva etapa com a selec­ci­o­na­dor espa­nyol femení. Sergi Macià, fins ara selec­ci­o­na­dor esta­tal sub-23 mas­culí i segon entre­na­dor de la selecció abso­luta mas­cu­lina serà el nou tècnic del com­bi­nat femení.

Ricard Muñoz con­ti­nuarà col·labo­rant amb la fede­ració espa­nyola en la for­mació de tècnics d’hoquei sobre patins. En la nota feta pública la fede­ració esta­tal ha agraït la feina feta per Ricard Muñoz, i ha recor­dat que en la seva etapa s’han gua­nyat el títol de cam­pi­ona d’Europa els anys 2021 i 2023 i el sub­cam­pi­o­nat mun­dial l’any 2022.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)