Lliga Europea

Castro inicia la crida per omplir el Palau i remuntar

Hoquei sobre patins. Lliga europea. El Barça ja demana el suport dels aficionats per remuntar l’eliminatòria l’11 d’abril i accedir a la final a quatre

El tècnic i els juga­dors del Barça no van tri­gar gens a dema­nar el suport dels afi­ci­o­nats per remun­tar els quarts de final de la lliga euro­pea en el par­tit de tor­nada que es jugarà al Palau Blau­grana el dijous 11 d’abril. En les decla­ra­ci­ons després del par­tit d’anada a la pista de l’Spor­ting de Por­tu­gal, on els blau­grana van per­dre per 4-1 dijous a la nit, l’entre­na­dor, Edu Cas­tro, ja va dir que el resul­tat es podia remun­tar i que neces­si­ta­ven el suport dels afi­ci­o­nats per fer-ho. “Ens empor­tem un resul­tat que estem con­vençuts que podem aixe­car, però un resul­tat al cap i a la fi de tres gols de diferència i ho hau­rem de fer molt i molt bé al Palau per pas­sar l’eli­mi­natòria”, va mani­fes­tar Edu Cas­tro. I ja va fer una crida a l’afició: “Que vin­gui tot­hom, que ho neces­si­ta­rem. Neces­si­tem més que mai el suport del nos­tre públic, a veure si és pos­si­ble tenir la millor entrada que es pugui i a par­tir d’aquí, entre tots, inten­tar aixe­car l’eli­mi­natòria.”

El juga­dor Xavier Bar­roso també es va mani­fes­tar així en les seves decla­ra­ci­ons, con­vençut de poder remun­tar l’eli­mi­natòria i dema­nant el suport dels afi­ci­o­nats: “Crec que és un resul­tat que es pot remun­tar. Òbvi­a­ment neces­si­tem un Palau ple perquè ens ajudi. Us animo a tots des d’ara a venir, és un resul­tat que es pot remun­tar.” El juga­dor blau­grana es va mos­trar con­vençut que jugant a casa i amb un bon ambi­ent l’equip podrà acce­dir a les semi­fi­nals: “Nosal­tres a casa som molt forts i si la gra­de­ria està plena encara ho som més, però hau­rem de tre­ba­llar molt.”

Els cinc sen­tits

El par­tit de tor­nada dels quarts de final de la lliga euro­pea es dis­pu­tarà el dijous 11 d’abril, i fins lla­vors el Barça ha de jugar tres par­tits de l’OK Lliga, dos con­tra equips de la zona alta. Aquest dilluns els blau­grana reben el Cala­fell, el quart, en un par­tit ajor­nat, i el diu­menge 24 visi­ten el Liceo, el ter­cer de la lliga. Final­ment, el dis­sabte 6 d’abril juga­ran a casa con­tra el Cal­des, el desè.

“Tenim gai­rebé un mes per pre­pa­rar-nos bé i per tenir els cinc sen­tits con­cen­trats en aquest par­tit”, va afir­mar Edu Cas­tro. El tècnic blau­grana va lamen­tar com havia anat el par­tit a la pista de l’Spor­ting, on no van poder arri­bar al des­cans amb avan­tatge, i sobre­tot els gols encai­xats en els últims minuts i que els van pena­lit­zar molt.

ELS PROTAGONISTES

Que vingui tothom, que ho necessitarem. Necessitem més que mai el suport del nostre públic
Edu Castro
ENTRENADOR DEL BARÇA
Òbviament necessitem un Palau ple perquè ens ajudi. Us animo a tots des d’ara a venir
Xavi Barroso
JUGADOR DEL BARÇA
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)