Internacional

La CERS torna a escena

Copa de la CERS. L'Igualada rep el Trissino italià i el Reus visita els alemanys del Remscheid en el partit d'anada dels vuitens de final

La copa de la CERS reprèn la com­pe­tició després de més de dos mesos sense par­tits, amb el Mon­bus Igua­lada i el Reus Depor­tiu que dis­pu­ta­ran el par­tit d'anada dels vui­tens de final. Els igua­la­dins i els reu­sencs són els dos equips cata­lans que que­den després de l'eli­mi­nació pre­ma­tura del Noia Frei­xe­net –el campió–, i del Café Crem Cala­fell en la seva estrena euro­pea. Tots dos bus­ca­ran un bon resul­tat per afron­tar amb garan­ties la tor­nada el 7 de febrer. L'Igua­lada jugarà a casa (20.30 h) con­tra el Tris­sino italià, un con­junt amb juga­dors vete­rans que ocupa el sisè lloc en la lliga ita­li­ana i on juga el català Marc Pallarès.

Domínguez no seguirà

El Reus visita el Remsc­heid ale­many, setè de la Bun­des­liga. La notícia d'ahir, però, és que el tècnic Ale­jan­dro Domínguez no reno­varà.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)