Internacional

El record de Valdagno

El precedent. Els blaugrana van derrotar en el partit decisiu del 2010, jugat també a terres italianes, el Vic per 4-1. Tots dos equips es van jugar el darrer títol de copa, amb triomf osonenc

El Vic ha jugat i ha per­dut dues finals de la lliga euro­pea i es con­jura per tren­car el male­fici, tot i que al davant tindrà un equip tan expe­ri­men­tat com el Barça, que atre­sora 20 títols –és el vigent campió– i també ha arri­bat, i ha per­dut, a qua­tre finals més.

Els oso­nencs van aca­rona la glòria con­tra el Reus l'any 2009, també a Bas­sano del Grappa, i van aca­bar caient en els penals després d'aca­ro­nar el títol en el temps regla­men­tari –el Reus, el campió, va empa­tar a 52 segons del final. L'any següent, en la tem­po­rada 2009-2010, l'equip vigatà va per­dre la final con­tra el Barça per 4-1. El Vic també va jugar la fase final a Bas­sano el 2007 i va cedir en la semi­fi­nal con­tra el Bas­sano. Recent­ment, el Vic va gua­nyar-li al Barça la final de copa a Bla­nes (2-1).

Res­pecte del mètode, el gol d'or se li dóna molt bé al Vic. Pri­mer, li va ator­gar el pas a la final de la copa con­tra el Liceo; després, de nou con­tra l'equip gallec, li va ser­vir per acce­dir a la final a qua­tre i ahir, un altre gol d'or va sege­llar l'accés a la final con­ti­nen­tal –5 de la tarda.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)