Voleibol

El Sant Pere i Sant Pau s’inscriu en la superlliga

Voleibol. El club encara no té tancat el pressupost –li falten 28.000 euros per als desplaçaments– i s’havia plantejat la renúncia

A pesar de les difi­cul­tats econòmiques i de no tenir tot el pres­su­post cobert –li fal­ten 28.000 euros per als des­plaçaments– la junta ges­tora del Sant Pere i Sant Pau de Tar­ra­gona que encapçala Alfonso Periáñez va deci­dir dilluns a la nit ins­criure l’equip en la màxima cate­go­ria i no renun­ciar a l’ascens. La junta con­fia en els con­tac­tes de l’Ajun­ta­ment per tro­bar més patro­ci­na­dors que puguin apor­tar la quan­ti­tat necessària. Amb el Barça, que aquest curs va fina­lit­zar setè, el volei­bol català tor­narà a tenir dos equips en la super­lliga mas­cu­lina, fet que no succeïa des de la tem­po­rada 2011/12. Aquell estiu, pre­ci­sa­ment, tant els blau­grana com els coo­pe­ra­ti­vis­tes van renun­ciar a la super­lliga per con­di­ci­o­nants econòmics. També jugarà l’Illa Grau de Cas­telló, que tindrà de pri­mer tècnic el tar­ra­goní Enric Bescós, que s’alterna el càrrec amb el seu germà Iñaki, que aquesta tem­po­rada farà de segon. El Caja­sol Sevi­lla, ha renun­ciat i entra en escena el Medi­ter­rani de Cas­telló. Els altres equips són l’Uni­caja Alme­ria, el Can Ven­tura Palma, el Terol, l’Eivissa, el Sòria, el Tex­til San­tan­de­rina i el Meli­lla.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)