Hoquei sobre herba

El Polo reuneix el bo i millor de l’hoquei europeu

Hoquei sobre herba. En la 71a edició del Torneig de Reis, els primers equips de l’entitat van disputar dos partits contra combinats d’estrelles

En un ambi­ent distès i que res­pi­rava hoquei per­tot arreu, el Polo va rebre ahir una bona repre­sen­tació del millor hoquei del con­ti­nent. En el marc de la 71a edició del Tor­neig de Reis, els dos pri­mers equips de l’enti­tat van veure’s les cares amb dos com­bi­nats de juga­dors i juga­do­res del més alt nivell. El mas­culí, que diri­geix Car­los García Cuenca, va impo­sar-se per vuit gols a cinc. En un par­tit en què la defensa va bri­llar per la seva absència i la inten­si­tat no va ser la de les grans cites en què hi ha títols ofi­ci­als en joc, el Polo va impo­sar-se. I això que en l’equip de les estre­lles hi havia cinc juga­dors de la selecció belga que fa uns dies va gua­nyar el mun­dial de l’Índia. A més, vells cone­guts de la lliga espa­nyola com ara Marc Boltó, Marc Sallés, Marc Mira­lles i Quico Cortès.

Pel que fa al par­tit femení, el Polo no va poder plan­tar cara a un com­bi­nat que va aple­gar les millors juga­do­res de la lliga espa­nyola i algun reforç de les lli­gues euro­pees (8-2). Anna Gil, Car­lota Petc­hamé, Julia Stra­patto, Clara Ycart, Mari­ona Gira­bent i Carola Sal­va­te­lla, entre altres, for­ma­ven l’equip gua­nya­dor. A més de Gigi Oliva, del Kam­pong holandès, i Sole Con­tardi. El Polo, que tot just ahir tor­nava a començar després d’haver estat diver­ses set­ma­nes sense tre­pit­jar l’herba, no va poder plan­tar cara al ven­da­val ofen­siu. Fins a cinc penals córner van llançar les juga­do­res del com­bi­nat d’estre­lles, men­tre que les bar­ce­lo­ni­nes no en van tenir cap. Al final, la bona sin­to­nia entre les juga­do­res inter­na­ci­o­nals va ser sufi­ci­ent per endur-se el 71è Tor­neig de Reis.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)