Esports de muntanya

MUNTANYA

Casajuana, campiona d’Europa.

Ester Casajuana va guanyar el campionat d’Europa de skyrunning en la modalitat ultra. La corredora reusenca es va imposar en la Ultra Maga Skymarathon, seu de l’europeu, que va tenir un recorregut de 50 km i un desnivell positiu de 5.000 m. Casajuana va fer un temps de 8h19:11 i va fer un nou rècord de la prova. Sandra Sevillano va ser segona (8h33:35) i la també catalana Sílvia Puigarnau, tercera (8h41:11).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció