Atletisme

Esther Guerrero encapçala el cartell del míting de Barcelona

Es disputa dijous amb la presència de nombrosos campions estatals a Getafe

La banyo­lina Est­her Guer­rero (New Balance), fla­mant tri­ple cam­pi­ona d’Espa­nya de 1.500 m, encapçala el car­tell del míting de Bar­ce­lona, que es dis­puta dijous a a l’Estadi Joan Ser­ra­hima. Guer­rero com­pe­tirà aquest cop en els 800 m, on cali­brarà el seu estat de forma amb la cam­pi­ona a Getafe, l’anda­lusa Nata­lia Romero (Uni­caja), líder espa­nyola de l’any amb 2:02.26. Guer­rero i Romero son dos dels nom­bro­sos cam­pi­ons esta­tals que com­pe­ti­ran a la capi­tal cata­lana en una reunió con­den­sada amb poc més de dues hores (de 19h a les 21.05 h). També des­taca la par­ti­ci­pació de Car­los Mayo, que a l’estadi Juan de la Cierva de la població madri­le­nya va pro­ta­go­nit­zar una de les grans sor­pre­ses amb la victòria en els 5.000 m sobre el fla­mant recor­dista espa­nyol Moha­med Katir. El fon­dista ara­gonès cor­rerà en els 1.500 m, on també coin­ci­dirà amb el reu­senc Abdes­sa­mad Ouk­hel­fen, bronze en els 5.000 m de Getafe.

Altres cam­pi­ons esta­tals ins­crits a Bar­ce­lona són Laura Redondo, que viurà l’enèsim duel en mar­tell amb Berta Cas­tells, la basca Teresa Erran­do­nea, que com­pe­tirà al cos­tat de la vila­fran­quina Xènia Benach en els 100 m tan­ques, Car­los Toba­lina (pes) i Xesc Tre­sens (alçada). En l’aspecte inter­na­ci­o­nal des­taca la presència del velo­cista equa­torià del Barça Alex Quiñonez (200 m).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)