Futbol sala

Velasco no arribarà sol

Futbol sala. El Barça té lligats per al curs vinent Pito (Movistar) i Carlos Ortiz (París)

El Barça 2021/22 de Jesús Velasco ja està del tot per­fi­lat en espera que el club con­firmi ofi­ci­al­ment les noves incor­po­ra­ci­ons. Des de Madrid fa uns mesos ja es va anun­ciar que la gran figura de l’Inter Movis­tar, el pivot bra­si­ler Jean Pierre Gui­sel Costa, cone­gut com a Pito (1991), no havia accep­tat l’oferta de reno­vació de l’equip perquè havia arri­bat a un acord amb el club blau­grana. Va ser l’última ope­ració que va dei­xar lli­gada l’ante­rior mànager de la secció, Txus Lahoz, ja que aquest era un dels juga­dors més desit­jats del mer­cat inter­na­ci­o­nal i la pare­lla ideal per a Ferrão en aquesta posició. Subs­ti­tuirà Xim­binha.

L’altre reforç vindrà, com Jesús Velasco, de l’ACCS de París. Es tracta de l’inter­na­ci­o­nal espa­nyol Car­los Ortiz (37 anys), home clau en l’Inter Movis­tar tri­campió d’Europa (2009, 2017 i 2018) a les ordres del mateix Velasco. A París ha ren­dit a bon nivell i l’entre­na­dor el con­si­dera un juga­dor deter­mi­nant per fer enten­dre les seves idees en l’equip català. Jordi Tor­ras, el nou mànager de la secció, ha donat al vis­ti­plau dels dos fit­xat­ges. La ter­cera incor­po­ració hau­ria de ser la d’un juga­dor que ja és al club, el capità Ser­gio Lozano, lesi­o­nat gai­rebé tota la tem­po­rada. Ortiz i Lozano supli­ran les bai­xes d’Aicardo (Jaén) i Daniel.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.