Natació

La nova generació demana pas

Natació. La lleidatana Emma Carrasco (CN Sant Andreu) i el tarragoní Carles Coll (CN Sabadell) volen demostrar la seva vàlua en el campionat d’Europa de piscina curta que comença avui a Kazan, on tenen un programa molt complet

La llei­da­tana Emma Car­rasco (2005), del CN Sant Andreu, i el tar­ra­goní Car­les Coll (2001), del CN Saba­dell, volen demos­trar tota la seva vàlua en l’euro­peu de pis­cina curta que comença avui a Kazan (Rússia). Els dos joves neda­dors, tots dos fills d’exne­da­dors, tenen un pro­grama de com­pe­tició molt com­plet, amb qua­tre i sis pro­ves, res­pec­ti­va­ment. Com­pleta la repre­sen­tació cata­lana Jes­sica Vall (1988), del CN Sant Andreu.

Emma Car­rasco és filla del neda­dor olímpic man­resà Jordi Car­rasco i està espe­ci­a­lit­zada en les pro­ves d’estils. Aquesta tem­po­rada ha dei­xat l’INEF Lleida per incor­po­rar-se al CN Sant Andreu. A Kazan dis­pu­tarà els 100, 200 i 400 m estils, i els 200 m braça. Aquest mateix estiu va par­ti­ci­par en el cam­pi­o­nat d’Europa júnior a Roma i ara en l’abso­lut de pis­cina curta a Kazan.

Car­les Coll és fill d’Adolf Coll, que va fer el rècord esta­tal de 100 m lliure als anys 90, i és un con­su­mat bra­cista; des­taca en les pro­ves d’estils i en la velo­ci­tat. Es va for­mar al CN Tàrraco i la tem­po­rada pas­sada es va incor­po­rar a la uni­ver­si­tat ame­ri­cana de Vir­gi­nia Tech, on està a les ordres del des­ta­cat tècnic Sergi López, i també va fit­xar pel CN Saba­dell. En aquest euro­peu està ins­crit en 50, 100 i 200 m braça, 100 i 200 m estils i 50 m lliure.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.