Futbol sala

L’Industrias fa un partidàs i s’emportà els tres punts de Valdepeñas (2-3)

L’Industrias continua en la línia ascendent que està exhibint en la segona volta i s’ha endut tres punts molt meritoris de la pista del Valdepeñas, cinquè classificat. El triomf consolida els de Santa Coloma en la zona de “play-off” després d’un partit en què ha portat sempre el ritme arran d’un gol matiner de David Álvarez (minut 4). L’empat abans del descans del brasiler Matheus no ha destarotat els plans de l’equip, que ha començat la segona part com la primera, amb un gol d’Álvarez.

La pressió de l’equip local no ha sorgit efecte i Sepe ha clavat el tercer. Ha tocat defensar contra el porter jugador i lequip ha respòs. Rato ha fet el 2-3 gairebé en l’últim sospir. Borja ha aturat l’últim intent, a la desesperada, de Matheus.

És la primera victòria de l’equip a en la pista de la Virgen de la Cabeza.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció