Ciclisme

El vilanoví Marc Soler correrà el Tour de França

El vilanoví Marc Soler correrà el Tour de França que arrenca divendres. El català ha estat inclòs en la llista que ha donat el Team Emirates i que lidera l’eslovè Tadej Pogacar, que ha estat el campió de les dues últimes edicions de la cursa francesa i que aspira a obtenir el seu tercer títol. També l’Astana ha donat la seva llista de vuit inscrits. El cap de files és el kazakh Alexey Lutsenko. No hi són, en canvi, Vincenzo Nibali, que ve de fer quart en el passat Giro, ni Miguel Ángel Supermán López, que es va lesionar en una caiguda a la ronda italiana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció