Futbol sala

Xavi Closas, el relleu

Futbol sala. Javi Rodríguez fitxa per El Pozo i l’Industrias també perd Drahovský i Sepe, que van a l’Inter

Xavi Clo­sas (1978) és l’entre­na­dor de l’Indus­trias Santa Coloma per a aquesta pro­pera tem­po­rada i les dues següents. El tècnic bar­ce­loní, que ja va pas­sar pel club de Santa Coloma de Gra­me­net entre­nant el filial el curs1999/2000, és el relleu de Javi Rodríguez, que marxa a El Pozo Múrcia. La sor­tida de l’entre­na­dor de l’equip colo­menc des de l’exer­cici 2019/20, que tenia con­tracte fins al mes de juny de l’any que ve, es va endar­re­rir fins ahir a la tarda. Javi Rodríguez havia de començar avui a Múrcia al cap­da­vant d’El Pozo, que com­pensa amb 80.000 euros l’Indus­trias. Pre­ci­sa­ment ahir a la tarda, moments abans que es fes­sin ofi­ci­als els can­vis, el club colo­menc tenia el seu pri­mer entre­na­ment al Pavelló Nou. L’equip fa la pre­tem­po­rada des d’avui a Ripoll i jugarà tres amis­to­sos: a casa con­tra el Ribera Navarra (dia 13) i l’Osa­suna Magna (20) i a la pista del Lle­vant (27).

Clo­sas ha entre­nat al Japó, l’AE Bells­port i el Barça B, amb qui va gua­nyar el cam­pi­o­nat del món sub 21 al maig. Serà la seva pri­mera experiència al cap­da­vant d’un equip de 1a divisió. A més, Tomáš Dra­hovský i Sepe mar­xen a l’Inter. “Pot ser una opor­tu­ni­tat per a la resta de juga­dors, que hau­ran de fer un pas enda­vant. Forma part de l’esport i els equips estan obli­gats a rein­ven­tar-se”, afirma sobre la marxa del gole­ja­dor i el cer­vell de l’equip en els últims anys.

Ber­nat Povill i Nil Clo­sas són els fit­xat­ges de l’Indus­trias, que vol pro­mo­ci­o­nar els juga­dors del segon equip –Caruntu, Abde, Marco Rodríguez i Víctor Ramos comen­cen la pre­pa­ració amb el pri­mer equip. “La gent gau­dirà amb el fut­bol sala que volem fer”, diu el nou entre­na­dor, que envia un mis­satge a l’afició colo­menca: “Els demano que seguei­xin cre­ient en aquest equip perquè crec que farem una molt bona tem­po­rada.”

SORTIDA

El tècnic des de l’any 2019 tenia un any més de contracte i marxa per 80.000 euros
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)