Atletisme

Impressionant cinquena plaça d’Òscar Martínez en els 10 km marxa del mundial sub-20

Òscar Martínez (Cor­nellà Atlètic) ha fina­lit­zar en una impres­si­o­nant cin­quena posició en els 10 km marxa del mun­dial sub-20 que s’està dis­pu­tant a Cali (Colòmbia). El mar­xa­dor català ha aca­bat amb un temps de 43:20.83, superant la seva marca per­so­nal per gai­rebé dos minuts ja que estava ins­crit amb un regis­tre de 45:18.60. El seu com­pany de la selecció espa­nyola, el mar­xa­dor de Conca Pablo Pas­tor, ha aca­bat setè amb 43:34.39, i també ha fet marca per­so­nal.

El títol mun­dial l’ha gua­nyat el turc Maz­lum Demir amb 42: 36.02 amb sis segons d’avan­tatge res­pecte l’algerià Ismail Ben­ham­mouda que ha fet 42:42.49. Ha com­ple­tat el podi el turc Hay­ret­tin Yil­diz amb 43:07.95.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.