Waterpolo

El Mediterrani jugarà a casa i el Terrassa fora en la primera fase de l’Eurocopa

Es disputarà del 13 al 16 d’octubre

El CE Medi­ter­rani serà l’amfi­trió del seu grup en la pri­mera fase de l’Euro­copa, men­tre que el CN Ter­rassa s’haurà de des­plaçar a Eslovènia. Aquesta pri­mera fase es jugarà del 13 al 16 d’octu­bre. El con­junt bar­ce­loní jugarà en el grup D a la seva pis­cina de Sants i s’enfron­tarà al Tri­este Palla­nu­oto (Itàlia), l’Apo­llon Smyr­nis (Grècia), l’Estre­lla Roja (Sèrbia), el BSVC Zuglo (Hon­gria) i el Kosice (Eslovàquia). Per la seva part els ega­rencs viat­ja­ran a Kranj i juga­ran en el grup C con­tra els amfi­tri­ons del Tri­glav Kranj (Eslovènia), l’Estras­burg (França), el Hon­ved Buda­pest (Hon­gria), el Teli­mar Palerm (Itàlia) i el Valis (Sèrbia).

Els qua­tre pri­mers de cada grup acce­di­ran a la segona fase, que es dis­pu­tarà entre el 28 i el 30 d’octu­bre. El cinquè i el sisè de cada grup par­ti­ci­pa­ran en la Cha­llen­ger Cup, una nova com­pe­tició euro­pea.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)