Futbol sala

Pito s’apodera del derbi

Futbol sala. El pivot brasiler lidera el Barça amb tres gols i una assistència davant la insurrecció de l’Industrias, que s’avança (3-4) en el segon temps

Barça 6 Industrias 5

BARÇA:Feixas, Coelho, Adolfo, Marcenio i Dyego –equip inicial–; Antonio, Catela, Ortiz, Lozano, González i Pito.INDUSTRIAS SANTA COLOMA:Puerta, Santos, Corso, Povill i Álvarez –equip inicial–; Rufino, Verdejo, Lacambra, Cardona, Khalid, Peña i Ramos.GOLS:1-0 (6’) Catela. 2-0 (6’) Pito. 2-1 (7’) Khalid. 3-1 (21’) Pito. 3-2 (21’) Povill. 3-3 (23’) David Peña. 3-4 (26’) Cardona. 4-4 (27’) Dyego. 5-4 (28’) Sergio González. 6-4 (36’) Pito. 5-5 (39’) Álvarez.ÀRBITRES:S. García i S. Benet.

16 equips

amb pro­pera

El Barça va eixam­plar ahir el seu bon moment de joc i de resul­tats der­ro­tant l’Indus­trias Santa Coloma en un derbi vibrant (6-5) resolt al seu favor gràcies a la ins­pi­ració del pivot bra­si­ler Pito, que va fer tres gols i va rega­lar una assistència. El con­junt de Santa Coloma, que va aixe­car com si res un 3-1 en el segon temps (3-4), va plan­tar sem­pre cara i surt reforçat anímica­ment, tot i que no va pun­tuar com havia fet en les seves dar­re­res qua­tre visi­tes.

Pito va revo­lu­ci­o­nar el par­tit amb dues acci­ons en un minut. Pri­mer va tro­bar Catela en una pas­sada espec­ta­cu­lar a l’espai que el gadità va cul­mi­nar amb la seva esquerra de seda tro­bant el segon pal (1-0). Tot seguit, va superar dos rivals i va afu­se­llar Borja Puerta (2-1). L’Indus­trias va reac­ci­o­nar ràpida­ment amb un gol de Kha­lid, molt ben assis­tit de cap per Ver­dejo (2-1). El par­tit es va igua­lar, tot i que Puerta, ins­pi­rat, va mal­ba­ra­tar dues acci­ons clares del Barça abans del des­cans. En el segon temps, Pito va mar­car el 3-1. Sem­blava que el Barça havia acla­rit una mica el camí. Però la reacció del con­junt de Xavi Clo­sas va ser esplèndida, amb tres gols seguits –Povill, David Peña i Car­dona– que van dei­xar esta­bor­nits en cinc minuts els locals, que, des­con­cer­tats al dar­rere, es van arre­ce­rar en el seu por­ter Fei­xas. El Barça, però, es va refer i Dyego, Ser­gio González i Pito, amb un altre golàs per l’escaire, van cap­gi­rar la dinàmica (6-4). David Álva­rez, quan els visi­tants feien atac de cinc i fal­ta­ven poc menys de dos minuts, va gene­rar altre cop incer­tesa al Barça (6-5), però ja no hi va haver més gols.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.