Vela

Gisela Pulido és sisena en l’europeu i obté la plaça per als Jocs Olímpics

La cata­lana Gisela Pulido ha fina­lit­zat en la sisena posició del cam­pi­o­nat d’Europa de la classe olímpica For­mula Kite de surf d’estel que avui ha fina­lit­zat en aigües d’East­ney, al sud de Ports­mouth (Regne Unit), però ha acon­se­guit la plaça per a la fede­ració espa­nyola dels Jocs Olímpics de París 2024. La bar­ce­lo­nina, deu vega­des cam­pi­ona mun­dial de kite­surf fre­estyle i bronze en l’Euro­peu 2022 ha llui­tat con­tra tot i tots en aquest cam­pi­o­nat: un camp de rega­tes ple d’algues, vents incons­tants, abor­dat­ges, pro­tes­tes i requa­li­fi­ca­ci­ons.

Però ha demos­trat un gran con­trol i els ner­vis d’acer. “Ha estat una set­mana molt dura, les con­di­ci­ons no han estat favo­ra­bles i la lluita per la plaça olímpica s’ha posat molt difícil. Avui he sor­tit a totes i con­vençuda que podia gua­nyar. He posat tot el meu afany i al final hem acon­se­guit l’objec­tiu, mar­xem a París!”. La britànica Ellie Aldridge, sub­cam­pi­ona mun­dial, ha estat qui s’ha alçat amb el títol Euro­peu 2023. Pulido havia estat set­zena en el dar­rer mun­dial a La Haia mun­dial i no havia obtin­gut el pas­sa­port per als Jocs.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.