Futbol sala

L’Industrias Santa Coloma es desfà del Xota i confirma el seu gran inici (3-1)

L’Industrias Santa Coloma ha apuntalat avui el seu gran inici de temporada amb un triomf contra el l’Osasuna Magna Xota per 3-1 que el situa quart en la primera divisió amb 10 punts –3 triomfs, 1 empat i una derrota– i fa camí per accedir a la copa (vuit primers al final de la primera volta). Àlex Verdejo (2’) i Víctor Ramos (6’) han marcat els dos primers gols del conjunt de Xavi Closas en la primera part. Ramos ha repetit en els primers compassos del segon temps (3-0 en el 26’) i Saldise ha reduït diferències (3-1 en el 37’). El porter local Borja Puerta ha tornat a jugar un gran nivell.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció